Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 

1. Czym dokładnie zajmuje się sklep internetowy Bokoho?

 

Nasze motto to: ZAWSZE JEST POWÓD DO ŚWIĘTOWANIA!

Dzięki nam będziesz mógł sprawić, żeby czyjś dzień był dniem wyjątkowym!

Więcej informacji znajdziesz w zakładce O nas.

 

2. Co wchodzi w skład zestawu?

 

Same fajne rzeczy:-)

  • kosmetyki
  • gadżety
  • artykułów spożywcze
  • porcelana
  • dodatki

dobrane odpowiednio do okazji.

Staramy się, żeby produkty charakteryzowały się wysoką jakość wykonania oraz pięknym designem. Z chęcią wspieramy polski rynek, dlatego prawie wszystkie nasz produkty są produktami polskich marek!

Do zastawu zaliczane jest również pudełko z nadrukiem w skład którego wchodzi wypełniacz oraz bibułka ozdobna.

 

3. Jakiej wielkości jest pudełko?

 

30cmx20cmx10cm

 

4. W jaki sposób zapakowane jest pudełko?

 

Ponieważ chcemy, żeby pudełko dotarło do Ciebie w stanie idealnym, dodatkowo pakowane jest w karton wysyłkowy z wypełniaczem.W celu wyeliminowania możliwości ewentualnych stłuczeń  przedmioty szklane czyli kubki i lampiony, pakowane są w folię bąbelkową.

 

5. Czy  pudełko jest dodatkowo płatne?

 

Cena pudełka z dodatkami to 5,50 zł i jest ona wliczona w cenę widoczną przy produkcie.

 

6. Czy można skomponować własny zestaw?

 

Oczywiście! Wystarczy skontaktować się z nami kontakt@bokoho.pl i napisać co konkretnie Cię interesuje, a my skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.

 

7. Czy można skomponować zestaw z produktów , których nie ma w asortymencie sklepu?

 

W tym celu proszę do nas napisać na adres kontakt@bokoho.pl i zobaczymy co da się zrobić:-)

 

8. Czy jest możliwość zamówienia kilka pudełek np. na wieczór panieński lub w formie upominków dla gości weselnych i czy realizujecie indywidualne zamówienia?

 

Oczywiście , że tak! Będziemy zaszczyceni mogąc towarzyszyć Ci podczas tych ważnych dni. Wystarczy do nas napisać i określić wasze życzenia, a my zrobimy wszystko co  w naszej mocy, żeby stworzyć dla Ciebie zestawy idealne!

 

9. Dlaczego wybraliście zwykłe, brązowe pudełko?

 

Czasami w natłoku obowiązków mamy wrażenie, że życie ucieka nam przez palce. Nie doceniamy dnia dzisiejszego, nie celebrujemy momentów, nie dostrzegamy magii chwil. Dlatego nie trzeba szukać okazji żeby zrobić niespodziankę najbliższym i sprawić żeby ich dzień nie był zwykłym, szarym dniem.Pozwólmy im odnależć magię codzienności. Takie jest też nasze pudełko, niepozorne na zewnątrz, ale po brzegi wypełnione dobrociami, ponieważ piękno tkwi w prostocie!

 

10. Czy koszt przesyłki jest wliczony w cenę?

 

Nie. Wszelkie informacje na temat kosztów dostawy znajdują się w sekcji koszty dostawy.

 

11. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Jeżeli zamówienie , nie zostało jeszcze wysłane, napisz do nas lub zadzwoń.

 

12. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Wszelkie informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdują się w zakładce reklamacje i zwroty.

 

13. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

14. Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 

 

 

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Facebook
Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Twitter
Google Plus
Google Plus
Google Plus
Instagram
Instagram
Instagram
KOD INSTAGRAM
Click Shop | Hosting home.pl